Friday, January 13, 2012

Эрчvvдийн амнаас гардаг топ худал vгс

  • Би чамдаа андгайлж байна...
  • Би чамд хайртай...
  • Би нарийн бичгээ мэргэжлийнх чадвараар сонгосон...
  • Хайр дурлал сексээс чухал...
  • Хєгшин чинь гурван сарын ганц ч дуслыг уугаагvй байгаа...
  • Би морь харахаасаа ємнє суултуурын модыг дандаа сєхдєг...
  • Би янхны газруудын хуулиар зєвшєєрєхийг эсэргvvцдэг...
  • Залуу байхад ч хvvхнvvдийг ёстой нэг унагаадаг байлаа...
  • Наад даашинз чинь чамд ёстой гоё зохиж байна...
  • Би єглєє болгон усанд ордог...
  • Ээж чинь манайд орж ирсэнгvй. Нэг хvрээд ирэхгvй юм байх даа.
  • Би чиний хvссэн болгоныг чинь єгнє..
  • Би чамайг хэзээ ч мэхлэхгvй...
  • Би кино vзээд уйлдаг хvн биш...
  • Би ч барагтай л бол толинд хардаггvй хvн...
  • Чинийхээ тєрсєн єдрийг би чинь саналгvй яах вэ дээ...

No comments: