Friday, January 13, 2012

Анги ахиулж сурсан нь

Вовка сургуульд орж нэгдvгээр ангид орсон анхны єдрєє л багшдаа эмэгтэйд хандаж:
-Багшаа нэгдvгээр анги надад арай жулдана. Намайг шууд гуравдугаар ангид оруулсан дээр байх гэв. Багш нь мань эрийг дагуулан захирал дээр дагуулан ирж учир байдлыг хэлэв.
-За яахав vнэхээр тийм ухаантай юм бол анги дэвшvvлье. Гэхдээ эхлээд шалганаа. За 3х3 хэд билээ?
-9
-Зєв тэгвэл 4х4?
-16
-Зєв. За багшаа энэ хvvхдийг шууд гуравдугаар ангид оруулж болох юм шиг байна.
-Захирлаа би сэтгэн бодох чадварыг нь шалгаад vзье. Чадвал анги ахиулъя. За Вовка надад 2 байдаг vнээн дєрєв байдаг юм юу билээ?
-Хєл
-Тэгвэл чиний ємдєн дотор байдаг харин минийхд байдаггvй зvйл юу билээ?
Ийм асуулт сонссон захирал ангайгаад час улаан болтол Вовка:
-Хармаа гэв. Багш нь:
-За Вовка сайн байна гуравдугаар анги руу гvйгээд гэвэл захирал тэндээс:
-Багшаа шууд тавдугаар анги руу оруулвал яасан юм бэ? Сvvлийн хоёр асуултанд би ч самгардаж байдаг шvv гэж гэнэ.

No comments: